10 de maig del 2017

Un embolic de dolçor

La tapa d’aquest llibre em va deixar astorada, vaig pensar: Un llibre de cuina entre la novel·la juvenil? Però em va agradar, així que, el vaig agafar i  vaig començar a llegir-lo.

COR DE CIRERA
Autor/a: Cathy Cassidy
Gènere: Narrativa
El pots trobar a:    


Aquesta història l’explica la Cherry Costello que té 13 anys i moltes fantasies al cap. Conta com viu amb el seu pare i la relació que té amb els companys d’escola. Aquesta vida canvia radicalment quan passa a forma part d’una família, a tenir 4 germanes i viure en un entorn totalment diferent del seu.

Com s’adaptarà la Cherry a questa nova vida, on no coneix pràcticament ningú? Amb quins obstacles es trobarà? Un canvi de ciutat, casa i família tot a la vegada és  molt per qualsevol i per ella, també. Però com a totes les històries i a la vida mateixa sempre hi ha algú que t’ajuda, algú altre que et fa la vida impossible, i les nostres decisions que ens  acompanyen sempre.

He trobat aquest llibre fascinant. Com assumeix una noia de 13 anys el seu destí. Com l’autora descriu les situacions amb les emocions dels personatges a flor de pell. Tot això  fan d’aquest llibre una obra imprescindible.

Eiiiii!!!! Estem de sort n’hi ha quatre més!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada