29 de març del 2017

Ressenya de Duna

Em vaig llegir aquest llibre amb l'esperança que fos bo, perquè venia molt recomanat, però sense tenir-les totes-totes. Però al final, he de dir que m'ha encantat!

DUNA: DIARI D'UN ESTIU
Autor/a: Muriel Villanueva
Il·lustrador/a: Ferran Orta
Temàtica: Narrativa
El pots trobar a:  


"Duna" és un llibre d'aparença molt infantil, d'acord que és un I3 (de 10 a 12 anys), però es que és petiteeeet i amb la lletra força gran. De totes maneres, com que venia recomanadíssim, doncs li vaig donar una oportunitat. I he de dir que no me'n penedeixo gens!

"Duna" és un llibre escrit com un diari, aquest diari són els deures d'estiu d'una nena, la Duna (que quasi és el nom del poble, Dunes). A la Duna, i les seves germanes Lia i Gal·la, els toca anar al poble amb el seu padrí, un home esquerp i no gaire carinyós, perquè la seva mare se'n va de vacances, diguem que "aparentment" sola.


Durant el temps que està al poble amb el padrí i les seves germanes, la Duna coneix un noi, s'embarca en un projecte amb les seves germanes i altres amics, investiga un misteri del seu padrí i descobreix una cosa de la seva mare... I això només en un estiu!

El llibre em va encantar, i, com que sóc una bleda, vaig plorar molt (però plor positiu, eh?). El final et resol tots els enigmes que s'havien anat acumulant i et deixa amb una sensació de plenitud molt bonica.

Menció a part mereix l'il·lustrador, Ferran Orta, ja que els seus magnífics dibuixos van en total consonància amb la història i t'ajuden a donar-li context.

Aquesta novel·la és un cant a madurar i aprendre de la vida tal com et ve i també a valors com la tolerància i el respecte. La recomano al 100%!

Convidada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada